تکنولوژی

نکات مهم خرید لپ تاپ استوک

Important points of buying a stock laptop

در این پست قصد داریم، از نوعی لپ تاپ ها که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده اند، صحبت کنیم.

استوک چیست ؟

عمده ترین دلیلی که باعث می شود تا به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. حتما تا حالا واژه استوک به گوشتان خورده است مطمئنا شما با شنیدن واژه استوک معانی مختلفی از آن برداشت میکنید. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند کالای استوک گفته میشود اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته میشود. بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.

بعد از انبار کردن، کالاها درجه بندی شده و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. بدین ترتیب ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد! البته بدیهی است که این کالا از درجه ی A است. با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای درجه A و با اطمینان از نو بودن، اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید.

انواع دسته بندی های محبوب در این زمینه عبارت اند از :

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ از سخت افزار ویژه و بالایی برخوردار هستند. کارت گرافیک های انویدیا و AMD، نقش تعیین کننده ای در این محصولات دارند و نیازهای گیمرها را پوشش می دهند و حتی افرادی که لپ تاپ مهندسی نیز نیاز دارند، اغلب به سراغ لپ تاپ گیمینگ می روند. اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات به شمار می روند. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ گیمینگ، قیمت مقرون به صرفه آن نسب به مدل های نسل جدید و آکبند می باشد.

لپ تاپ استوک اروپایی

بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.این لپ تاپ ها تحت سفارش کشورهای مختلف اروپایی ساخته می شوند. کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی، مهمترین مرکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه است.

لپ تاپ استوک لنوو

کمپانی لنوو، یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولیدات کامپیوتری از سال 1984 در آمریکا می باشد. این کمپانی همواره در زمینه ی آی تی فعالیت داشته و در زمینه هایی همچون، لپ تاپ، موبایل و تبلت نقش داشته است. لپ تاپ های ساخت این کمپانی، دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی و سخت افزار می باشند و طیف گسترده ای از کاربران با کاربری های متفاوت را پوشش می دهند. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپدهای خوش ساخت و حرفه ای این شرکت به عنوان استوک در بازار به فروش می روند. این کمپانی چینی، هر ساله محصولات جدید خود را در نمایشگاه و رویدادهای فناوری در سراسر جهان معرفی می کند. 

لپ تاپ استوک HP

شرکت آمریکایی HP، از مشهورترین تولیدکنندگان لپ تاپ، پرینتر و سرور در جهان است. ساختمان مرکزی این شرکت در کالیفرنیا واقع در آمریکا قرار دارد. نام اچ پی، مخفف کلمات Hewlett-Packard که نام دو سرمایه گذار اولیه آن است. محصولات این شرکت در دسته لپ تاپ ها، شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envvy … بوده و این شرکت، همواره در صدر پرفروش ترین برندهای بازار قرار دارد.لپ تاپ گیمینگ اچ پی در این سال ها، بیشتر تحت عنوان Omen با سخت افزار قدرتمند روانه بازار شده اند. لپ تاپ استوک HP، بیشتر در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم و صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا