بی شک امروزه 95 درصد فعالیت ها و وظایف سازمانی توسط کارکنان با بکارگیری سیستم های کامپیوتری صورت می پذیرد.
لذا داشتن سیستم های کامپیوتری سالم و بی نقص از الزامات برای پرسنل می باشد و در سرعت انجام وظایف یا ارائه خدمات
موثر و مفید می باشد. از الزامات داشتن سیستم های کامپیوتری سالم مراقبت و کنترل دوره ای یا دائم از سخت افزارها و
نرم افزارهای مورد استفاده در هر شرکت می باشد.از طرفی نیز هزینه بکارگیری نیروی متخصص در حوزه IT بصورت تمام وقت
برای سازمان ها و شرکت ها باعث افزایش سر بار هزینه می باشد. لذا مجموعه دیجیتال کده با داشتن کادری جوان و مجرب
آماده همکاری با سازمان ها، نهاد ها، موسسات دولتی و خصوصی بزرگ و کوچک می باشد. ما معتقدیم می بایست خدمات
درخور و شایسته با قیمت های رقابتی به مشتریان خود ارائه نمائیم.
پلن نقره ای
پلن طلایی
پلن الماس
- نصب نرم افزار های عمومی و ویندوز
نصب نرم افزر های تخصصی
- بازدید هر ماه یک بار(ماهیانه 1بار)
- پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی حضوری
ارائه مشاوره
خدمات نرم افزاری شبکه
- نصب نرم افزار های عمومی و ویندوز
نصب نرم افزر های تخصصی
- تعمیرات سخت افزار
بازدید دو هفته یک بار(ماهیانه 2بار)
- پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی حضوری
ارائه مشاوره
خدمات نرم افزاری شبکه
تعمیرات سخت افزار شبکه
- نصب نرم افزار های عمومی و ویندوز
نصب نرم افزر های تخصصی
بازدید هر هفته یک بار(ماهیانه 4بار)
- پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی حضوری
ارائه مشاوره
خدمات نرم افزاری شبکه
تعمیرات سخت افزار شبکه
- گارانتی سخت افزار
تعمیرات پرینتر
شارژ کاتریج پرینتر ها
پلن نقره ای
- نصب نرم افزار عمومی و ویندوز:
نصب انواع سیستم عامل های مورد نیاز شرکت ها و نصب انواع نرم افزار های عمومی (مجموعه آفیس، مرورگر، پلیرها، و..)
- نصب نرم افزار های تخصصی:
نصب انواع نرم افزار های تخصصی (Photoshop – AutoCad – After Effects – Premiere – CorelDRAW، و… )، نرم افزار های مالی، بیمه ای و سازمانی شامل این مورد نمی باشد.
- بازدید هر ماه یک بار(ماهی 1بار):
بازدید و بررسی دوره ای سیستم ها و رفع مشکل آنها که کارشناسان مجموعه در ماه یک مرتبه به صورت حضوری انجام میدهند.
- پشتیبانی آنلاین:
در صورت هرگونه مشکل نرم افزاری کارشناسان ما در ساعت کاری به صورت آنلاین (anydesk ) آماده پاسخوگویی و رفع مشکل شما هستند.
- پشتیبانی آنلاین:
در صورت هرگونه مشکل نرم افزاری کارشناسان ما در ساعت کاری به صورت آنلاین (anydesk ) آماده پاسخوگویی و رفع مشکل شما هستند.
- پشتیبانی حضوری:
در هر شرایطی اگر مشکل از طریق پشتیبانی آنلاین ( anydesk ) و دسترسی های مربوطه بر طرف نشد کارشناسان مجموعه برای رفع مشکل حضوری اقدام می نمایند.
- ارائه مشاوره :
مجموعه دیجیتال کده با کادری مجرب آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه دنیای IT شامل خرید سیستم، سرور، تعمیرات و ارتقاء سیستم شما را دارد.
- خدمات نرم افزاری شبکه:
ارائه کلیه خدمات نرم افزاری در خصوص تنظیمات شبکه ای و رفع ایراد نرم افزار های شبکه ای.
پلن طلائی
- نصب نرم افزار عمومی و ویندوز:
نصب انواع سیستم عامل های مورد نیاز شرکت ها و نصب انواع نرم افزار های عمومی (مجموعه آفیس، مرورگر، پلیرها، و..)
- نصب نرم افزار های تخصصی:
نصب انواع نرم افزار های تخصصی (Photoshop – AutoCad – After Effects – Premiere – CorelDRAW، و… ) نرم افزار های مالی، بیمه ای و سازمانی شامل این مورد نمی شوند.
- تعمیرات سخت افزار:
انجام کلیه تعمیرات سخت افزاری سیستم و مانیتورها.
- بازدید هر دو هفته یک بار(ماهیانه 2بار):
بازدید و بررسی دوره ای سیستم ها و رفع مشکل آنها که کارشناسان مجموعه در ماه دو مرتبه به صورت حضوری انجام می دهند.
- پشتیبانی آنلاین:
در صورت هرگونه مشکل نرم افزاری کارشناسان ما در ساعت کاری به صورت آنلاین (anydesk ) آماده پاسخوگویی و رفع مشکل شما هستند.
- پشتیبانی حضوری:
در هر شرایطی اگر مشکل از طریق پشتیبانی آنلاین ( anydesk ) و دسترسی های مربوطه بر طرف نشد کارشناسان
مجموعه برای رفع مشکل حضوری اقدام می نمایند.
- ارائه مشاوره :
مجموعه دیجیتال کده با کادری مجرب آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه دنیای IT شامل خرید سیستم، سرور، تعمیرات و ارتقاء سیستم شما را دارد.
- خدمات نرم افزاری شبکه:
ارائه کلیه خدمات نرم افزاری در خصوص تنظیمات شبکه ای و رفع ایراد نرم افزار های شبکه ای.
- تعمیرات سخت افزار و شبکه:
انجام کلیه تعمیرات PC، لپ تاپ، مانیتور، سرور، پاور (هزینه قطعه مصرفی جداگانه حساب می گردد)
پلن الماس
-
نصب نرم افزار عمومی و ویندوز:
نصب انواع سیستم عامل های مورد نیاز شرکت ها و نصب انواع نرم افزار های عمومی (مجموعه آفیس، مرورگر، پلیرها، و..)
- نصب نرم افزار های تخصصی:
نصب انواع نرم افزار های تخصصی (Photoshop – AutoCad – After Effects – Premiere – CorelDRAW، و… ) نرم افزار های مالی، بیمه ای و سازمانی شامل این مورد نمی شوند.
- بازدید هر هفته یک بار(ماهیانه 4بار):
بازدید و بررسی دوره ای سیستم ها و رفع مشکل آنها که کارشناسان مجموعه در ماه دو مرتبه به صورت حضوری انجام می دهند.
- پشتیبانی آنلاین:
در صورت هرگونه مشکل نرم افزاری کارشناسان ما در ساعت کاری به صورت آنلاین (anydesk ) آماده پاسخوگویی و رفع مشکل شما هستند.
- پشتیبانی حضوری:
در هر شرایطی اگر مشکل از طریق پشتیبانی آنلاین ( anydesk ) و دسترسی های مربوطه بر طرف نشد کارشناسان
مجموعه برای رفع مشکل حضوری اقدام می نمایند.
- ارائه مشاوره:
مجموعه دیجیتال کده با کادری مجرب آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه دنیای IT شامل خرید سیستم، سرور، تعمیرات و ارتقاء سیستم شما را دارد.
- خدمات نرم افزاری شبکه:
ارائه کلیه خدمات نرم افزاری در خصوص تنظیمات شبکه ای و رفع ایراد نرم افزار های شبکه ای.
- تعمیرات سخت افزار و شبکه:
انجام کلیه تعمیرات PC، لپ تاپ، مانیتور، سرور، پاور (هزینه قطعه مصرفی جداگانه حساب می گردد)
- گارانتی سخت افزار
مجموعه دیجیتال کده در راستای جلب رضایت مشتریان و سرویس دهی هرچه بهتر تمام سیستم های سخت افزاری
را بعد از کارشناسی به صورت اختصاصی گارانتی می کند.
مواردیی که شامل گارانتی نمی شود:
- تماس یا نفوذ آب و یا مواد شیمیایی
- صدمات و ضایعات ناشی از ضربه
- آتش و حرارت زیاد
- گرد غبار شدید
- نوسانات برق
- رعد و برق و حوادث طبیعی
- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
- استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه
- دستگاه هایی ک دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان دیجیتال کده تعمیر شوند،
- هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن لیبل یا هولوگرام
- تعمیرات پرینتر:
انجام کلیهتعمیرات پرینتر های رومیزی و یا صنعتی
- شارژ کاتریج پرینتر ها:
شارژ انواع کاتریج های پرینتر