سیستم های کامپیوتری
کسب و کارها و کاربران خانگی امروزه به طور فزایندهای به کامپیوترها وابسته هستند. وجود یک مشکل کوچک کامپیوتری ممکن است زندگی و فعالیتهای تجاری ما را مختل کند. اینجاست که باید با یک تکنسین کامپیوتر خبره تحت عنوان پشتیبان کامپیوتر مشورت کنیم.
با توسعه مداوم فناوری، مشکلات فنی زیادی مانند حملات جاسوس افزار به کامپیوترها، حملات ویروسی، مشکلات شبکه و سایر خرابیهای نرم افزاری و سخت افزاری نیز وجود دارد. برای رفع این مشکلات به یک تکنسین کامپیوتر سریع و کارآمد نیاز دارید.
پشتیبانی کامپیوتری خدمات عیب یابی، نگهداری و تعمیرات سیستمهای فناوری اطلاعات را ارائه میدهد. پشتیبانی کامپیوتری اغلب توسط تکنسین پشتیبانی و یا شرکتهای خدماتی پشتیبانی مانند مجموعه دیجیتال کده سرویس انجام میشود. آنها اطمینان حاصل میکنند که عملیات کلی رایانهها و نرم افزار، سخت افزار یا شبکه مربوط به آن به درستی کار میکنند. پشتیبانی رایانه ممکن است به صورت حضوری یا از راه دور، با ورود به رایانه کاربر نهایی برای تجزیه و تحلیل یک مشکل انجام شود.